Söndag

2011-07-03 @ 10:01:29
Det är så mycket jag vill säga och så mycket jag vill skriva, men jag kan inte.
Just nu har jag så många olika känslor inom mig att jag snart spricker och jag vet inte riktigt åt vilket håll det kommer gå. Det är läskigt.
Tänk att samma sak och samma människor kan ge en så många olika känslor i kroppen samtidigt, helt galet!
Just nu ligger jag och drar mig i sängen, ögongen är tunga och fötterna är ömma efter en veckas jobb. Igår jobbade jag dubbla pass så jag jobbade 14 timmar i sträck. Inte så mycket kanske men med tanke på att båda mina jobb innebär att man ständigt är på benen och springer runt så blir det rätt jobbigt. Idag jobbar jag mellan 11 och 16 och sen är jag ledig imårn. Jag hade bestämt mig för att sova ända till 10 idag men det gick inte, trots att jag är så trött så gick det helt enkelt inte.
När jag slutar idag tänker jag laga mig lite god mat och sen bara halvt dö i sängen med en värdelös film jag redan sett. För att inte behöva koncentrera mig allt för mycket :p

Jag har iaf bestämt mig för att jag ska utomlands i höst. Jag vill till england och sen vill jag till nåt mer ställe som jag inte bestämt än. Jag ska iaf ta mig någonstans, bort härifrån.. bara för en stund...

Ha en bra dag!
xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback