Så går det när man inte hänger med i svängarna

2009-05-27 @ 20:27:52
Nu har vi ätit mat, fixat första jobbtiden på golfen och lämnat tillbaka hyrfilmen (bara typ två dagar sent). När vi kom hem gick vi upp på rummet och jag kom på att jag inte visat Jon min nya klänning som jag köpte i måndags eftersom det var så mycket som hände då. Vi kommer upp på rummet och jag slogs av tanken att min klänning faktiskt inte är på rummet. Vart kan den ha tagit vägen? Nu har jag sökt igenom hela huset och båda bilarna utan resultat. Jag har dessutom letat i soptunnan om det skulle vara så att jag av misstag slängt den men det hade jag inte gjort. Så klänningen är spårlöst försvunnen. Kul! Men men sånt är livet.

Nu ligger jag i sängen och Jon har precis kommit upp med en bunke poppcorn, underbart!

Ja visst ja, jag har tappat bort mitt Usb minne också, typiskt att man först har koll på allt och i nästa sekund in på nått, men som sagt. Sånt är livet.

Jag vill ha sommarlov nu och en ledig vecka så jag kan åka ner till Stockholm och rida på min drömhäst!

Han är den häst en flicka bara kan drömma om.    Han är så vacker!  Så underbar gallopp den hästen har. Jag är helt frälst!  Så ståtlig och vacker
Han är verkligen en dröm! Tänk om han stod närmare så jag kunde rida in på honom på balen. Det ni! Nu är ju inte så fallet men drömma får man väl!

Nu vill Jon ha datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback