2011-05-03

2011-05-03 @ 09:20:58
Godmorgon alla glada människor. Idag är det den tredje maj och på många håll snöar det dagen till ära. Inte här än, peppar peppar.
Jag är snart påväg att bege mig till skolan för föreläsning och sedan medverka i en undersökning om fobier. Jag är lite nervös måste jag säga. Men det blir nog bra, jag har faktiskt tränat lite sedan sist så nu är jag inte riktigt lika känslig längre. Det går nog bra.

Idag när jag kommer hem har jag tvättid, alltså allvarligt. Finns det något som är drygare än att städa och tvätta? Det är ju skönt när allt är klart, absolut. Men under tiden man gör det är det så drygt. Jag ska bli rik så att jag kan anställa någon som tvättar och städar åt mig. Det vore kanon!

Nu ska jag ut med boy och sen bär det av mot skolan. Ha en bra dag så hörs vi senare :) puss

Kommentarer

Postat av: SARA

Ja, det tror jag. ;) Fin blogg du har! :)

2011-05-03 @ 14:39:29
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback