En månad kvar

2011-05-02 @ 23:01:26
Nu är det lite drygt en månad till jag flyttar hem. Men om en månad är jag redan utflyttad ur den här lägenheten. Det känns lite konstigt men helt okej. Jag vill vara hemma över sommaren och jag vet att jag gjort rätt val. Jag får vara nära mina nära och kära och det är värt så mycket. Man inser det verkligen när man bor ifrån dom, hur mycket man faktiskt saknar dom.

I alla fall så har jag några fler bilder till er mina fina läsare. Dessa knäpptes i Bollnäs lite spontant efter att pojkarna repat i replokalen. Enjoy



Anton klättrade upp på bron till ladan



Anton fick för sig att hoppa och det gjorde han, med stil dessutom.



Fick även en närbild på Anton



Snodde ett par på mannen i mitt liv också, han är ingen linslus precis så jag får passa på när han är upptagen, som här när han är inne i en diskussion. haha!





Fotade även denna blomma som jag hittade i rabatten hos Nils.



Den blev rätt häftig i svartvit och efter att ha beskärt den lite.

Nu tänker jag faktiskt ta och lägga mig och sova men innan jag gör det tänker jag köra dagens hissning som är allergitabletter. Tänk så underskattat det är. Det hjälper och det är underbart!
Dagens diss går till gubbar som är påväg in i rondellen men först kör jättesegt, vilket gör att jag hinner smyga in i rondellen jag också före dom från nästa infart. Varpå de blir griniga och ställer sig på gasen för att få en chans att tuta på mig och tycka att jag gjort fel. haha det var faktiskt lite komiskt. Nästan så jag såg hur gubben fick djävulshorn i backspegeln när jag kollade bakåt.

Med det sagt tänker jag natta kudden. Boy behöver inte nattas för som vanligt sover han redan som en stock med benen i vädret, den lilla lurven. Godnatt people! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback