full fart

2011-05-05 @ 09:47:06
Idag är det full fart som gäller. Jag ska åka upp på skolan och jobba lite på mitt projekt åsså ska jag på ett seminare. Det är så mycket att göra på det här projektet och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. men det löser sig nog när man väl kommer igång. Det är dock väldigt mycket jobb innan jag kan komma så långt. Jag vill inte påbörja något och sen upptäcka att det skiter sig på något sätt. Bättre att vara väl förberedd och ha koll på hur saker och ting ska vara och fungera. Men nu, nog sagt om det.

Jag blev erbjuden att jobba både fredag och lördag nu, det gör jag ju gärna, lite extra pengar är aldrig fel. Det är dessutom väldigt nödvändigt just nu inför sommaren.

Jag ska gå ut med Boy nu och sen ska jag åka till skolan. Hörs senare people. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback