Godmorgon

2011-05-02 @ 08:59:29
Vilken underbar morgon jag har. Sjukt trött fortfarande, allergisk och träningsvärk. Det kliar konstant i näsa och mun och ögonen rinner. Det måste vara allergin, tycker inte jag brukar bli så när jag blir sjuk. Blir ett besök på apoteket för fröken ivarsson för att införskaffa medicin!
Förutom detta har jag en väldigt bra morgon, jag har gjort allt skolarbete och lämnat in så det känns skönt att vara i fas. Idag börjar en ny kurs för oss och jag ser verkligen fram mot att se vad det kommer bli för nåt av det här.

Min träningsvärk är ett mysterium gott folk! Varför har jag träningsvärk? I benen? Jag menar, gokarten var tungstyrd men jag styrde den ju inte med benen liksom. Men sjukt ont har jag iaf, träning senare ikväll iaf blir det.

Nu ska jag kliva upp och fixa lite innan det blir dags att bege sig till skolan och mina pärlor. Tänkte ta apoteket innan dessannars blir det jobbigt i skolan. Såg att de öppnade 9 på sjukhuset.

Ha en bra dag allihopa! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback