I survived

2011-05-03 @ 18:44:50
Jag överlevde att delta i den där studien om fobier. Det gick faktiskt rätt bra, blev ganska ordentligt rädd några gånger men det gick bra. Tårarna rann lite och den där obehagliga känslan kom krypande men jag var fast beslutad att fullborda testet. Och det gjorde jag. Bara det var en vinst för mig, att kunna sitta i ett litet rum och möta sådant som gör dig rädd. Det är jobbigt och jag är så glad och stolt för att jag har klarat det. Som tack fick jag tvåt trisslotter, som tyvärr inte blev till någon miljon denna gång men det var ju kul ändå. De frågade om jag var intresserad av att vara med i ett projekt de ska göra där de ska bota fobier. Absolut sa jag och de skulle skriva upp mig och vi skulle behålla kontakten. Vi får se vad som sker.

Nu sitter jag i soffan och ser på The big bang thery. Det programmet är så klockrent och jag skrattar alltid till det. Sheldon är så otroligt klockren.  Jag har packat ner lite saker i kartonger idag, skönt att ha börjat. Lite svårt att besluta om vilken kartong jag ska packa saker och ting i, vad ska till mamma och pappa och vad ska till lägenheten liksom. Inte lätt inte. Men det blir nog bra till slut. Det är inte så svårt att åka till mor och far och hämta det jag vill ha där om jag packat något fel, de bor ju ändå i samma stad. Skönt!

Ikväll blir det nog en tidig kväller. Jag poppade inga popcorn igår heller. Kanske gör det ikväll, är så trött att jag känner att jag kommer somna tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback