Jag har bestämt mig

2011-05-04 @ 13:42:39
Den senaste tiden har jag funderat på att genomföra ett projekt. Detta projektet är något jag velat göra en längre tid men jag har inte vågat hoppas på att det ska fungera. Vägen till målet är detssutom jättelångt men jag ska jobba riktigt hårt för att klara det. Vad det här projektet är kan jag inte berätta för er ännu men jag lovar att jag ska göra det när jag kan. Jag har en hel del jobb att göra innan det ens kan bli en möjlighet att dra igång det hela. Så jag tänker sätta igång på en gång.

Föreläsningen i skolan idag gick bra och den här kursen verkar faktiskt riktigt intressant. Roligt att få läsa en intressant kurs mitt i det här djupa om sociologi och psykologi.

Nu ska jag laga lite mat och sen sätta igång och jobba lite innan träningen ikväll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback