Ny kurs

2011-05-02 @ 16:39:56
Idag har vi påbörjat en ny kurs i skolan, Organisationsteori. Det verkar ganska intressant men jag tycker det är lite för tidigt att uttrycka mig i frågan nu.

Idag har jag mest bara chillat efter skolan, var och handlade en sväng och busade lite med Boy. Han är verkligen helt galen nu när det är vår. Jag tycker han har mycket energi annars men nu är det extremt. Matte har dock inte riktigt samma energi för tillfället utan känner mig lite som en levande zombie som går omkring i sin egen lilla bubbla. Men sånna dagar har vi väl alla skulle jag tro.

Just nu är jag så sjukt fotosugen. Det är galet! Jag tycker vädret ute är perfekt! Lite kallt kanske men det är underbart ljus.



Jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden igen. jag tycker den är så vacker. Själva fotot i sig var väl kanske inte det bästa. Jag lär mig fortfarande. Men kolla vilken vacker omgivning det är. Underbart!

Jag har haft lite funderingar på senare tid att ställa upp i någon fototävling. På så sätt kanske jag kan få lite konstruktiv krtitik och lära mig mer. Det var Rickard som tyckte att jag skulle ställa upp. Men jag är för feg. Jag känner att jag inte fotat tillräckligt länge och ser liksom framför mig hur de duktiga fotograferna säger typ "Ställa upp med en sån där bild och tror att hon är nåt". Så nej det har inte blivit några fototävlingar för min del. Kanske i framtiden, när jag vågar och har någon bild jag känner mig riktigt nöjd med.

Nu ska jag nog ta kameran och gå ut och fota lite iaf. Boy får ställa upp som modell, igen. Jag ska bara se om jag orkar ta mig ur soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback