redigera

2011-05-02 @ 18:54:21
Jag tycker att det är roligt att redigera bilder, man kan få dem så fina. Jag och Kalle har beslutat att vi ska ut och fota någon dag. Han skrev att jag absolut måste vara med i någon fototävling. Så ja okej då, om jag får till några bra bilder så ställer jag upp. Så stay tuned här på bloggen så får vi se vad som händer och fötter.

Jag ska snart ta och laga mig lite mat hade jag tänkt. Sen blir det ut med Boy en sväng och kvällen kommer att avslutas med en film i sängen med lite popcorn. Sjukt sugen på popcorn, har vart det flera kvällar nu men inte gjort några. Ikväll kanske jag unnar mig det ändå.

Jag har inte vart ut och fotat något, jag har helt enkelt vart för trött och oinspirerad. Jag har mycket idéer iofs men de var inte möjliga idag så då hoppade jag över det.

Eftersom jag är så trött just nu ska ni få en bild som gör mig väldigt glad. Ni har redan fått en som jag tycker mycket om, den i det förra inlägget. Här kommer en till som gör mig väldigt glad. Den är tagen ute på rödön när jag fotade Mona och Tine.



Det var en otrolig himmel den dagen, den var verkligen sådär turkos! Så vackert. Jag hoppas den kan ljusa upp din gråa måndagkväll precis som den ljusar upp min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback