Skön morgon

2011-05-04 @ 09:02:50
Godmorgon folket!

Idag när jag vaknade snoozade jag inte i en evighet innan jag klev upp, otroligt nog. Jag brukar kunna trycka på snooze knappen åtminstone 4 ggr på morgonen innan jag lyckas ta mig ur sängen. Men idag vaknade jag till och med 5 minuter innan klockan ringde.

Nu sitter jag och väntar på att mitt badvatten ska bli klart. Skönt att börja morgonen med ett varmt bad och samla lite energi. Underbart! Dagen idag kommer att bestå av skola och träning. Riktigt skönt och jag känner verkligen hur kroppen vill röra på sig och få arbeta. Det blir nice.

Jag hinner inte blogga mer nu men jag återkommer senare idag efter skolan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback