Uppdatering

2011-06-28 @ 23:48:48
Idag kommer en kort uppdatering för er att läsa om vad som händer i mitt liv. Blir dock rätt kort eftersom jag är så sjukt trött.
I vilket fall så började jag sommaren i Bollnäs och arbetade där på Byggmax. Sedan började jag mitt andra jobb på varuhuset Karlssons. Nu har jag bytt igen och befinner mig återigen i vackra Östersund. Nu arbetar jag på Byggmax här uppe och några timmar nu och då på Mikado.
Jag har fått nya arbetsskor som inte är ingådda ännu så mina fötter värker och benen är rätt stumma efter att ha vandrat omkring på betonggolv flera km om dagen men jag överlever. Jag har ingen egen lägenhet just nu utan bor lite här och lite där, men det går bra det också. Tinebus visste nog någon som ville låna ut sin lägenhet en månad över sommaren så jag ska fundera lite på det och se om det blir aktuellt. Annars vet jag några andra som gärna lånar ut sin lägenhet till mig under sommaren, vilka fina vänner jag har!
Nu sitter jag och ska precis till att sova, det är sjukt varmt i rummet och datorn gör det inte svalare där den ligger och nästan bränner i mitt knä. Men men, nu ska jag sluta klaga. Ledig imårn och kommer spendera dagen på skolan som det ser ut, jag ska skriva uppgifter på min sommarkurs som jag läser paralellt med mitt jobb. Ingen vila ingen ro.. sant! Därför förtjänar jag en god natts sömn nu.
Boy har förresten blivit korthårig. Han klipptes idag och av vad jag har sett på bilderna blev han riktigt fin. Han är hemma hos mamma och pappa den lilla busen så jag har inte sett honom än. Han är världens bästa Bobbo i vilket fall, men han ser sjukt söt ut!
Godnatt folket, en kort uppdatering blev det men nu vet ni iaf vart jag håller hus!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback