en sån där dag

2011-09-20 @ 12:10:49
Idag har jag en sån där dag igen. En dag när jag sovit dåligt på grund av att jag haft1 miljon tankar i huvet. En dag när jag önskar att jag visste vad jag ville, när det känns som att man inte kan påverka de saker som man vaktikt vet att man vill. inte kul. Dessutom ska jag jobba 13.30-20 idag. Motivationen finns inte riktigt där. men jag tycker om mitt jobb, det gör jag. Och jag har jättebra jobbarkompisar. Så varför klagar jag? egentligen så klagar jag ju inte, tycker bara att det är lite småjobbigt att behöva kliva ur sängen just idag.
Ni som läser min blogg måste ju tro att jag är helt pantad, jag menar. Jag blandar mina tankar och funderingar hejvilt hela tiden och det finns ingen riktig mening bakom dom. Det är ju inte ett dugg intressant för er egentligen. Men min blogg, mitt liv och mina tankar.

Idag ska jag åka och jobba som sagt, jobbar med jimmy och anders så det kan ju inte bli annat än success. Efter det ska jag bara hem och mysa. Ta en skön dusch och krypa ner i sängen, det är sällan det är så skönt som efter ett jobbpass i regnet. Men jag har ett problem, min dusch är ett problem. Jag hinner knappt duscha innan varmvattnet är slut. Helt seriöst. Man får duscha i ljummet vatten, inte så varmt som jag vill ha det alltså. Och man måste börja med att skölja håret fort som fan, sen direkt schampoo, sen skölja och direkt i med balsam och tvål. Sen när man sköljt ur håret är vattnet kallt, helt säkert. Det innebär alltså att man måste skölja bort tvålen med kallt vatten.. inte så nice! jag tror jag ska prata med vaktis om det, se om det ska vara så eller hur det är. Nu ska jag ta tag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback