Hej hopp

2011-10-13 @ 09:17:29
Nu har det varit dåligt med uppdateringar här tycker jag. Det beror på att jag tog mig en spontanresa till turkiet en vecka och innan dess var det väldigt mycket som hände med skola och jobb. men nu är jag tillbaka, iaf idag.. ska försöka mig på att skriva några rader varje dag, men lovar som vanligt ingenting!

Idag ska jag iväg på ett seminarie klockan 10, det är utan lärare så vi ska hålla till hemma hos Sandra J. Sen efter det blir det hem till Boy och äta lite lunch av någon form. Är faktiskt lite hungrig redan nu så det blir nåt att äta innan jag åker också. Sen ska jag hämta A på flygplatsen igen ikväll.

Igår hade jag sanne här på middag. Lika mysigt som alltid. Innan dess skjutsade jag A till flygplaten. Far och flänger konstant den där människan tycker jag. eller nja, så farligt är det inte. haha! När jag gjort det möblerade jag jag om och städade här i min lilla stuga :) det blev faktiskt rätt så mysigt, behåller det såhär ett tag nu känns det som.

Nu ska jag ta mig en dusch och slänga i mig nåt att äta innan jag åker. Bjuder på en bild av mig och Fina Johanna innan jag går, från turkiet. Enjoy!

Ha  en bra dag folket! /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback