lite frågor såhär efteråt...

2012-01-11 @ 18:59:30

Hittade denna på kusinens blogg.. i brist på annat att göra tänkte jag ta mig tiden att besvara det också..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde jag, jag köpte min första egna bil bland annat! :D

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hehe, jag hade inte löften.. tror jag.. hade jag det hade jag glömt dom... ooops...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp! Stina fick en underbar liten pojke, Leon, som är min gudson <3

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej ingen som stod mig väldigt nära... Tyvärr har några bekanta gått bort under året :(

5. Vilka länder besökte du?

Bara Turkiet blev det nog... nej, jag var faktiskt till Finland också! :D

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej jag känner mig väldigt nöjd, men lite extra pengar skulle ju inte sitta fint ;)

7. Vilken månad från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Juli, Oktober och December,

8. Vad var din största framgång 2011?
Att klara av första året på universitetet med två jobb skulle jag tro...

9. Största misstaget?
Alldeles för mycket tankar i huvudet som får mig att tvivla.. det blir så jobbigt för mig och mina nära...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har inte varit mer sjuk eller frisk än de senaste åren.. lite snuvik konstant alltså med någon släng av förkyldning här och där...

11. Bästa köpet?
Min bil, turkietresan och min elwok ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
oooh ja! :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
What are words...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lika tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Litat på att allt kommer att lösa sig till det bästa och inte fundera så mycket på morgondagen..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Tvivlat <3

18. Hur tillbringade du julen?

Med släkt och familj!

19. Blev du kär i år?

Jaaa

20. Favoritprogram på TV?

Scrubs och 2 1/2 men

21. Bästa boken du läste i år?
hehe, har bara läst kurslitteraturen och de är väl inga höjdare som får en att aldrig vilja sluta läsa precis..

22. Största musikaliska upptäckten?

Jag ska inte sjunga inför folk... hehe nej men skämt och sido... jag har faktiskt ingen aning..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ljud till min bil ;)

25. Något du önskade dig men inte fick?
nope, man har liksom slutat önska sig saker nu ju... spar gärna till saker själv men är otroligt tacksam för allt man får i present. :)

) 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det är klart att det finns... men vad vet jag inte...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

inte speciellt annorlunda än andra.. vanlig....

29. Vad fick dig att må bra?

Familjen, Anton, vännerna och turkietresan...

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, sånt där med att tråna efter kändisar har aldrig riktigt varit min grej...

31. Vem saknade du?

Familjen och Stina..

32. Den bästa nya människan du träffade?
Anton <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback