Livet idag

2011-09-12 @ 11:55:49
Ja men hörrni, idag mår jag så sjukt jävla bra! Jag är så glad och lycklig och har så sjukt mycket energi! varför? jadu, vem vet. Men vem behöver veta?! Mer lycka till folket!
Nu borde jag egentligen plugga och vara nyttig. Men vad händer? Jo jag har iofs städat idag, lite grann iaf men det ser iaf bra ut här nu, fått undan väskan med kläder och laggt in det nytvättade i garderoben. Sen har jag fixat mitt gymkort också, så nu antar jag att jag inte har någon ursäkt längre för att inte träna, och i och med det har jag också anmält mig till ett pass ikväll. Ska bli skönt att komma igång igen. Min kropp behöver det, den behöver få röra på sig! Tänkte att jag skulle prova på Zumba på onsdag också men det är fullbokat så jag får väl göra nåt annat, bodypump kanske. Iofs fyller jag ju år då och tror att bla kusinen förväntar sig fika. Så Fika it is! Men frågan är om jag kommer hinna baka nåt, tur att det finns att köpa på ica. haha!

Hur kommer det sig att man alltid hittar andra saker att göra när man ska plugga, man kommer på att man ska diska, städa, tvätta osv. Sånt som är så tråkigt i vanliga fall och långt ner på priolistan står helt plötsligt i topp. Märkligt det där.

Jag tänker bjuda på en bild idag också. En bild på en otroligt vacker tjej, Anna heter hon. Vi fotade för ett tag sedan och här har ni ett av resultaten. Enjoy! Kommer säkert dyka upp fler bilder med henne här framöver.



Nu borde jag absolut egentligen plugga.. jag borde.. jag ska.. snart.. bara fixa lite till.. äh skärpning nu för fan! Nu kör vi!

Kommentarer

Postat av: Anna

Fin bild ! Du är grymt duktig! =)

2011-09-12 @ 12:18:32
URL: http://annabollen.blogg.se/

Postat av: Anna

Btw: Jag har också en förmåga att hitta tusen andra saker å göra när man egentligen bara borde plugga... Man kan ju alltid städa nånstans liksom ...

2011-09-12 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback