Hårdrock!

2011-09-09 @ 12:08:13
Oh yes gott folk ikväll vankas det fest, och temat är som rubriken lyder, HÅRDROCK! För mig är detta en utmaning då jag inte är speciellt mycket hårdrock i vanliga fall :p som min fina stina sa : ska min prinsessa vara hårdrockare?! ja det är tydligen inte bara jag som tycker detta är chockartat. Jag har dock fina vänner som coachar mig genom denna kritiska tidpunkt i mitt liv. Tackar och bockar för erat stöd! haha! Stina tyckte jag skulle ha boots och rött läppstift. när jag sa att jag inte hade något av det så skrev hon : se, du är en prinsessa! Du har varken boots eller rött läppstift. Nej jag har väl inte det, men prinsessa var väl att ta i kanske :p  Jag tror iaf att kvällen kommer att bli kanon!

Sitter och pratar med stina fortfarande.. gud vad jag saknar henne! Min andra halva, kan prata om allt! Känns skönt att vi kan ha den relationen trots avståndet. Vad skulle jag göra utan dig gumman? <3
Sitter och pratar bäbis nu, så mysigt! Snart är det dags. Jag är så excited och blir alldeles glad av bara tanken. Tycker dock synd om stina som ska klämma ut ungen, men åh vad mysigt sen. Måste dit och sniffa bäs och pyssla om stina känner jag!

Nu ska jag ta mig en dusch tänkte jag och sen leta kläder till ikväll. Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback