you got my heartbeat running away

2011-10-17 @ 13:41:08
Idag mår jag så sjukt bra! Jag är lite trött och så men det är ju typiskt såhär på hösten när det börjar bli kallare och mörkare liksom. Jag har haft en trevlig helg med trevligt folk. Vist har den haft sina upp och nergångar precis som alla dagar kan ha men på det stora hela har den varit riktigt bra!
Nu sitter jag här vid datorn med en trött hund i knät, han är allt en riktig sömntuta min lilla buse. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska försöka ta mig en sväng  till gymmet... Är dock inte så peppad på att träna ensam. Peppen sitter liksom inte där och man blir lätt ganska lat och ger upp när man egentligen inte tycker att det är så jobbigt. Men det är ju såklart lättare att ge upp än att pressa sig ytterligare lite till. Så gör jag alltid när jag tränar själv. Jag ger upp när jag börjar bli lite trött. Tränar jag tillsammans med någon däremot pressar jag mig alltid till det yttersta, tävlingsmänniska som man är. Ska kolla om det finns någon bra gruppträning kanske, då brukar det gå bättre.

Men alltså hörrni, fan vad tiden går fort! Snart ska mamma och pappa få flytta in på riktigt i sitt nya hus. Den 18 åker jag hem igen för att hjälpa dom flytta på riktigt. Vissa saker är redan ditflyttade, men nu ska allt flyttas. Möbler och rubb. Så spännande! Och snart är det ju faktiskt jul också och jag har faktiskt redan fixat den första julklappen.  Jajjamänsan här är man ute i tid vettu ;) Jag är verkligen riktigt dålig på att hitta bra presenter och julklappar, jag tycker att det är jättekul men jag är inge vidare bra på det.

Nu ska jag låtsas att jag har ett liv ett tag igen.. / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback