Onsdag

2011-10-19 @ 10:33:38
Hej hopp alla glada!
Nu är det redan onsdag och dagarna bara springer fram. Igår var jag i skolan på föreläsning och sen planerade vi sittningen för Pa. Jag var också hem till min Pärla en sväng och åt sallad. Hon gjorde världens godaste dressing!

Nu sitter jag här, har precis mailat angågende Pa-sittningen och letar nu lokal till en annan sittning i vår. Denna sittning ska vi vara ute i GOD tid med och den kommer att bli så AWESOME! jag ser fram mot den som fan faktiskt! fett peppad! Så himla mycket som ska ordnas men det kommer bli så kul. Och eftersom vi är ute i så god tid kommer det nog att flyta på hela vägen, hoppas jag iaf! Jag tänker dock inte avslöja för mycket här eftersom det fortfarande inte är spikat på något sätt. Bara spånar än så länge.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback