Jag vill!

2011-09-23 @ 11:11:38
Jag vill så mycket just nu! Jag vill städa, sova, plugga, träna, simma, kramas och så mycket! Men mest av allt just nu vill jag åka utomlands. Jag vill åka till ett varmt och skönt ställe, och inte med vem som helst. Helst av allt skulle jag vilja åka med några kompisar och min lillebror. Jag tror han skulle tycka det var ganska skönt att komma bort till värmen. Visst han har sin träning men en vecka borde han kunna slippa undan. Han kan få kuta runt på stranden bäst han vill, men det vore så underbart och kul att få ta med honom! vad kul vi skulle ha!

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite. Ikväll blir det mat med finaste flickorna, Malin har nämligen fyllt år! Grattis till världens bästa brallan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback