Ännu en lyckad kväll

2009-08-24 @ 00:29:02
Gårdagen var också mycket lyckad. Fick tag på Chris's nummer av Sammie och hakade på dem ut. Träffade en kille som bodde i närheten av mig som de kände och jag tiggde skjuts med han hem. För det ville han ha en puss när vi kom till Hardinghams men det fick han inte, han fick en puss på kinden dock. Vad gör man inte för gratis skjuts? Tror han blev lite besviken stackarn. Han var rätt charmig ändå, han sa att jag var vacker fast jag jobbat 12 timmar. Och han var nykter! Det ni gott folk! 
Kvällen blev iaf lyckad och jag kom hem bra och säkert.
Idag har jag flyttat in i mitt rum så det är vad jag hållt på med hela dagen. Jag tog en biltur också och lyckades hitta utan problem till Park Farm, ett ställe med massa affärer. Köpte lite smått och gott där som jag kan mysa med nu i mitt nya rum. Jag kände mig så duktig så ska jag säga er!
I mårn ska jag vara hos Hardinghams klockan halv tio för Lotta ska på gymmet tio. Sen ska vi till Ikea efter lunch och jag ska köpa lite saker till mitt rum hade jag tänkt. Vi ska tanka min bil också. MIN bil! Det ni ;) Fridas bil ;) Gillar ljudet av det när man säger det. Det är en söt liten Nissan Micra, röd sådan dessutom. Mycket nice.
Jag älskar verkligen Derby! Jag mår bra här på nåt sätt. Man får liksom en ny start på något sätt och du kan träffa nya människor och bara ta med dig det positiva från ditt förflutna, glömma sånt man ångrar osv. Rätt skönt att få göra det ett tag. 
Vad som saknas i mitt liv just nu är mina vänner och familj. Saknar er och jag vill åter igen påpeka att ni är hjärtligt välkomna ner när helst ni vill! Nu när jag har lite eget är det lättare ;)

Nu är det måndag och då vill jag gratta min kusin Tine så mycket på 19 års dagen. Eftersom hon läser min blogg vet jag att hon kommer se det här. Älskar dig Tine och jag hoppas du får en toppendag!

Jag jobbar för fullt för att få ner Moa hit också varje gång jag pratar med henne men det går inge vidare.

Puss och godnatt världen!

Kommentarer

Postat av: Tine

tack baby :)

2009-08-26 @ 12:53:59

Postat av: tine

tack baby :)

2009-08-26 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback