Brutna klackar och trevligt folk

2009-08-22 @ 12:25:46
Det var riktigt trevligt igår måste jag säga, trevliga människor och många bra uteställen.
Jag tog bussen in till Derby för att träffa på Sammie som är aupair här från frankrike. Hon var väldigt trevlig men kunde inte så mycket engelska tyvärr, det blev som det blev med språket men vi hade trevligt igår. Träffade också på lite nytt folk som hon kände och det blev en sen kväll. Jag tror vi var på 8 eller 9 olika klubbar igår och det finns så många fler som jag inte vart på. Kul med lite olika möjligheter. Innan vi skulle åka hem bröt jag klacken på min  ena sko så jag bestämde mig för att bryta av den andra också bara för att jag skulle kunna gå i skorna hem sen, och vet ni? Det funkade faktiskt bortsett från att spikarna som satt ner i klacken från början började göra ont i hälarna på mig. Det gick iaf bra tills jag kom hem så jag slapp gå barfota.
När klockan blev två skulle vi röra oss hemmåt, vi gick till busshållsplatsen för att kolla när bussen gick men det stod inga tider där så jag ville inte chansa och tog därför en taxi hem istället. Det var inte så dyrt, 7 pund så strax under 100 kronor då. Det var smidigt att slippa gå ;)
Får se om det blir utgång ikväll också eller hur det blir. Hur som helst så kanske jag kan få flytta in i mitt rum idag också vilket vore lite skönt :) Ska nog åka dit snart och börja packa upp och göra i ordning. Kanske tar en tur till Farm Park också för att köpa några fina ljuslyktor eller nåt sånt till rummet :)
Sean kom hem nu så jag ska se om han kanske skulle vilja åka med mig och barnen till stan eller nåt sånt. Så vi har något att göra :) Jag har lite bilder att lägga upp sen också, ska knäppa lite kort på mitt rum när jag flyttat in så ni ser hur jag bor.

Ni är alla varmt välkomna att hälsa på mig och göra mig sällskap ;)

Kommentarer

Postat av: tine

tjohoo! du verkar ju leva loppan där nere! och du verkar vara snäll mot barnen, brabra :D skämt o sido. det är väldigt roligt att läsa din blogg. du är så positiv till allt! go on girl! puss! :)

2009-08-22 @ 16:54:53

Postat av: Tine

tjohoo! du verkar ju leva loppan där nere! och du verkar vara snäll mot barnen, brabra :D skämt o sido. det är väldigt roligt att läsa din blogg. du är så positiv till allt! go on girl! puss! :)

2009-08-22 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback