En dag kvar

2009-08-13 @ 12:46:03
Nu är det bara en dag kvar. Packat har jag gjort och nu är det bara städningen kvar. Hatar att städa. Idag kommer jon hem och jag gissar på att han är här  vil halv åtta tiden. Ska blir skönt att träffa honom innan jag åker.
Mamma tycker att det är jobbigt att jag ska åka så snart och gråter en skvätt då och då. Det är väl så det ska vara när mamman inser att barnet står på egna ben och ska flytta.
jag tycker personligen att min städning nu duger fint men det gör inte hon tyvärr så jag får väl göra ännu mer. Jobbigt.

Meddelande till Marie, jag är hemma hela dagen om man bortser från korta stunder när jag ska uträtta några ärenden. Ni är varmt välkomna allihopa och det vore kul att träffa er innan jag åker. Saknar mina pojkar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback