Första jobbdagen

2009-08-17 @ 21:19:42
Idag var första riktiga jobbdagen kan man  säga. Jag kan inte köra än men idag var vi på utflykt så det var Lotta som körde. Vi åkte till Marketan Park med barnen och några till mammor och deras barn. Barnen hoppade i hoppborg och paddlade kanot och badade. Väldigt fint ställe och väldigt lämpligt om man vill hålla barnen sysselsatta.
Familjen jag är hos har två barn, Lena 8 och Finn 5. Pappa Sean och mamman heter Lotta, jag har visst glömmt att berätta det för er men nu vet ni iaf vilka de är när jag nämner namnen.
Jag ska nog köra med Sean någon dag nu också, nervös som tusan men Sean är bra för han är lugn och så. Påminner mycket om min egen pappa på det sättet. Det kommer nog gå bra att köra med honom tror jag.
Jag trivs bra här och kommer väldigt bra överänns med Lotta, Sean också men jag träffar inte honom lika mycket som jag träffar Lotta.
Jag har precis laggt Finn, vi läste bamse till nattsaga precis som igår. Han älskar Bamse. Lotta lägger Lena ikväll och då smet jag ner hit för att inte vara i vägen för dem. Jag funderar på att se på Mamma Mia kanske :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Vilka är Nicole och Phil?? Jag är så nyfiken

Kram

2009-08-18 @ 09:35:24
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback