Första nattningen

2009-08-18 @ 22:02:02
Idag var första nattningen själv med barnen. Det gick så bra och inget gnäll alls! Jag lagade dessutom mat för första gången själv idag också, gjorde potatisklyftor och kyckling. Barnen åt utan gnäll och det blev jag och Sean förvånade över. De brukar alltid gnälla iaf lite sa han men det gjorde de inte nu. Heja mig!
Jag läste en varsin saga för barnen idag och sen sa jag hopp i säng, och vad gjorde de? Jo de hoppade i säng på en gång! Jag sa till Finn att han skulle väcka mig imårn för att inte lotta var hemma och då sa lena att han kunde väcka henne så kunde hon fixa frukost så jag fick sova. Söta barn!
Imårn kommer en kompis hit till Lena så jag ska laga lunch åt tre barn plus mig själv. Jag har köpt en anteckningsbok idag också, en rosa. I den ska jag planera mina dagar och vad jag ska laga för mat till barnen. Jag har redan planerat denna vecka så jag känner mig så duktig!
Jag ska nog inte säga att jag längtar hem för det gör jag egenligen inte, Derby är fint och Lotta och Sean är så bra att bo och jobba hos. Jag kan dock känna att jag saknar vissa där hemma, skulle vilja få ner er alla hit så jag slapp vara ifrån er, tänk vad bra jag skulle må då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback