God morgon världen!

2009-08-29 @ 10:56:46
Idag känner jag mig inte speciellt motiverad till att kliva upp och åka till familjen. Jag intalar mig själv att det snart är skolstart och att allt kommer bli annorlunda då, jag pallar inte arbetsdagar på 13 timmar varje dag. Jag får ingen tid för mig själv, ser ut som Hej kom och hjälp mig för fan! Jobbigt kan jag tycka.
Pratade iaf med Jon, kan inte förklara hur underbart det var att höra rösten på honom igen, har ju inte gjort det på två veckor. Han sa att han var hos niklas nu men att han skulle hem nästa helg och kanske kolla lite på resor då. Hoppas han kan komma ner före jul iaf. Bra att ha något att se fram mot.

Igår hade jag tänkt gå ut men jag var så trött att jag backade ur och lade mig och sov istället. Utgång ikväll istället möjligen och imårn blir det shopping med Nicole. Väldigt trevligt ska det bli tycker jag.

Just nu känner jag inte för att kliva upp och klä mig för att åka till familjen. Ligger hellre kvar här istället för att bråka med barnen ännu en gång.

Var på toaletten nyss och provade Phils våg. Man ställer in sin längd och sen så ser man om man väger för lite, för mycket eller lagon. Jag är tydligen överviktig jag. Det kändes ju lite jobbig start på dagen måste jag säga men jag tror nog att bara skolan kommer igång nu så jag får tid för mig själv så jag kan träna så blir det ändring på den saken också.

Pappa ringde idag också, det var också skönt att prata med honom. Lite jobbigt kanske på ett sätt också för jag saknar honom. Jag hoppas att han kommer och hälsar på mig snart.

Pratade med marie också och jag ser verkligen fram emot att hon ska komma ner hit. Kan behöva någon att prata med och jag har bara några få som jag verkligen kan prata om allt med. Marie är en av dom och jag behöver  henne! Vore så himla skönt om hon kom typ nu, men det går ju inte. De åker till Turkiet på torsdag så jag får gott vänta tills efter det. Men sen Marie, hoppas jag att du inte dröjer allt för länge :p

Ge mig lite motivation någon?!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Men finns det ingen begränsning på dina arbetsdagar? Lite jobbigt att inte veta när arbetsdagarna slutar.

2009-08-29 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback