Halvseg

2009-08-27 @ 00:07:14
Idag har jag vart halvseg i kroppen och knoppen hela dagen. Klev upp åtta och åkte till familjen. Fixade frukost, duschade Finn. Sen körde jag bil med Lotta och sen åkte vi och handlade och gjorde miggag efter att vi ätit lunch. Sen åkte Lotta bort och jag åkte hem när Sean kom hem vid tio. Lång dag. Absolut, 12 timmar. Detta resulterar i att efter att ha jobbat 12 timmar varje dag denna vecka i princip är min hjärna en degklump för tillfället. Funderar på att sova snart.
Jag saknar Jon också, jag saknar honom så otroligt mycket just nu och jag önskar han var här hos mig just nu. Jag vill prata med honom och krypa in i hans famn och stanna där, gömma mig för omvärlden i hans trygga armar. Det vore underbart, jag hoppas han kommer hit snart så vi får träffas igen. Om han inte har glömt bort mig då. Nej det får han inte ha gjort! Skickade ett sms idag så han borde minnas mig när han får det ;)

Sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback