I England

2009-08-15 @ 16:44:20
Nu sitter jag hos Lotta vid hennes dator en svang. Vi ska snart pa barnkalas hos nan kompis till Finn. Resan gick bra och det gick valdigt enkelt, barnen ar sa sota och rara men de kan, precis som alla andra barn, sattta vrangsidan till. Det ar mycket som ar nytt har och jag jobbar stenhart for att ta in allt pa en gang, men det ar svart.
Det kanns sa konstigt att de kor pa fel sida av vagen hela tiden och idag nar jag skulle satta mig i bilen holl jag pa att satta mig pa fel sida, haha! Jag forstar inte hur jag ska lara mig att hitta, de bygger inte alls vagar som i Sverige, har ar det mycket smalare och konstigare!
Nu blir det barnkalas och sen ska jag blogga mer ordentligt ikvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback