Myskväll

2009-08-24 @ 22:26:36
Idag har jag en myskväll här i mitt rum. Har duschat och rakat benen. Har målat naglarna och smörjt in mig. Så skönt med nyrakade ben och den där mjuka huden man får när man smörjt sig ni  vet. Underbart. Nu har jag tänt ljus och krupit ner i min sköna säng och tittar runt lite på datorn. Jag har dessutom en marabou choklad att mumsa på med daim i och Pepsi Max att dricka. Nu mår Frida  bra ;)
Idag var vi på Ikea och jag bestämde mig för att köpa en till kudde hit eftersom det bara fanns en som var bra, det var billigt, 50 spänn typ. det tyckte jag det var värt, jag ska ju trots allt sova här ett år. Jag kanske tar med den hem på nåt sätt om jag vill men det är ju inte hela världen om den blir kvar här heller. Då får ju nästa tjej nåt skönt att sova på.
Förutom kudden köpte jag några små värmeljus som luktar gott av olika frukter och ett stort ljus med samma doft. Köpte dessutom tre till röda ljuslyktor (fanns två här när jag kom). Dessa ljus har jag nu placerat ut i rummet så det doftar gott efter duschen och ljusen. Mysfaktor till tusen! Man får faktiskt skämma bort sig själv ibland!
Imårn ska jag vara hos Hardingham 9. Stef textade  mig nyss och frågade om jag skulle med ut och festa ikväll, drickan kostade bara 1 pund tydligen och det skulle bli kul. Men efter två dagars partajande i helgen får det bli festfritt fram till fredag iaf. Då kanske jag ska med Chris ut igen, skitkul!!

Ringde och grattade Tine idag också, gissa om det var skönt att höra rösten på henne! Hon har dessutom svurit på sin själ att hon ska komma hit nåt. Jag hoppas verkligen att hon håller det, vet inte hur det ska gå  för henne annars :p haha!

Nu ska jag mysa vidare här i min säng med min nya kudde och min choklad.

Puss och godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback