Okej?

2009-08-26 @ 01:02:20
Gjorde test nu på fb bara för att fördriva tiden lite när jag inte kan sova. Först gjorde jag ett test som hette Hur kär är du? Det blev som resultat Giftermål snart!
Jag är bara 18 år, det stod att jag var jättekär och allt sånt där och det stämmer ju, men giftermål. Jag vet inte det jag! Kan man få lov att vänta ett tag?! oj oj oj.

Vad som var komiskt var att jag sedan gjorde ett annat test där det stod, kommer ert förhållande fungera? resultatet blev God vän. Jaha? Här är förklaringen:

Detta förhållande är bekvämt och ni finns för varandra när det behövs. Om du vill gå ut med någon, om du känner dig ensam, arg, eller behöver lite kärlek då har du någon att gå till. För det mesta lever ni olika liv och träffas bara när ni behöver något speciellt eller saknar något. Men när det handlar om känslor blir det alltid komplicerat och osäkert. Så under tiden, njut av fördelarna men kom ihåg att förhållandet aldrig kommer att sluta som i sagan.

Jaha tänker ju jag då såklart. I sagorna lever alla lyckliga i alla sina dagar och jag känner ju då att om jag ska gifta mig så är det för att jag vill leva resten av mitt liv med den människan. För det är väl så det ska vara?! Men nu så står det här att om det handlar om känslor blir allt kopmplicerat och osäkert. Och i testet innan vad jag så kär att jag skulle gifta mig med honom! Nä nu blir det mycket i min guldfiskhjärna mina vänner.
Jag kan bara tala om att jag är kär i min Jon, men är inte redo att gifta mig. Jag tycker absolut att vi finns för varandra och att jag kan vända mig till honom. Men jag tycker inte att det blir komplicerat och osäkert dock, jag vet att han har svårt att prata känslor men det gör ju inte saken osäger. Det är bara sån han är och jag älskar honom iaf, och jag tror han älskar mig också. Jag tror och litar på  honom när han säger det. Mer prat om känslor än så behöver jag inte, allt jag behöver veta är att han älskar mig.

Nej nu ska min hjärna få vila efter dagens ståhej. Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback