Shoppat

2009-08-30 @ 19:25:58





dagens outfit blev Jeansen från puss och kram och ett lila linne med en svart skjorta på. Skönt och helt okej snyggt dessutom.


Var in på Topshop och köpte en svart kjol för 22 Pund ca 250 kr. (Dyraste köpet idag)
Linnet kostade 6 pund, ca 70 kronor.
Blir bra till nästa utgång hade jag tänkt.


Köpte vita söta små tygskor. Dessa kostade mig hela 2 pund. Alltså knappt 25 kronor.


Köpte strumpor, väska, plånbok och skärp.
7 par strumpor för 2 pund, helt okej ;)
Skärpet kostade 1.50 Pund


Plånboken är jag osäker på vad den kostade faktiskt. Tror att det var omkring 3 pund kanske. Inte mer iaf.


Väskan kostade 6 pund. Kände att jag behövde en väska. Mamma sa till mig att ta med en från Sverige, men tror ni jag glömde det? Självklart gjorde jag det. Typiskt mig men nu har jag iaf en liten väska smo får duga fint.


Det var mina fynd för idag. Riktigt nöjd  faktiskt, men det var synd att inte skorna fanns i min storlek :(
Fick ett sms nu från Chris och Matthew. De ska tyddligen ut ikväll också men det tror jag inte att jag orkar. Känns som att jag borde vara hemma och rå om mig själv för en gångs skull, jobbar ju imårn dessutom.


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Tänkte väl att Topshop passade dej! Fina saker du hittat :) Kram

2009-08-30 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback