Söndag in UK

2009-08-16 @ 12:07:21
Idag har vi inte mycket planerat faktiskt. frukost nu och sen blir det nog en sväng och köpa glass och lära mig hitta häromkring, som att det någonsin kommer fungera för mig att hitta häromkring. De kör på fel sida av vägen och har så himla trånga gator, dessutom parkerar de mitt i vägen också! Helt stört! Jag kommer nog aldrig lära mig hitta, jag kommer köra vilse!
Partyt igår gick bra och de hade en stor hoppborg med rutschkana som barnen hoppade i hela kvällen. De lyckades faktiskt få upp föräldrarna också till slut, med lite tjat. Vi blev väl kvar där till 12 eller nåt sånt, väldigt mysigt. Vi satt på terassen och myste och pratade. Det var rätt bra att träffa massa engelsktalande, jag fick verkligen öva på min engelska och de sa att jag pratade bra engelska. Otroligt nog.
Jag längtar nog lite tills jag får flytta in i mitt egna rum hos Phil, men det skulle inte gå förrän i mitten av veckan trodde Sean, lite synd eftersom jag gärna skulle vilja plocka upp mina saker och göra mig lite hemmastadd liksom. Men men, What to do?!
Jag kan inte säga att jag har hemlängtan redan för det har jag inte, däremot kan kan jag känna att jag längtar efter jon och kompisarna lite. Framför allt Jon eftersom han åker tillbaka till Berga idag. Jag skulle hemskt gärna vilja kunna pussa på honom varje dag men det är ju omöjligt så jag får bara acceptera läget. Jag intalar mig att det går lättare att vara här utan honom när jag inte kunnat träffa honom ens om jag var i Sverige. Jag älskar honom så mycket och jag hoppas att hans känslor för mig ska göra det möjligt för oss att vara ifrån varandra så länge.

Nu ska jag göra något annat nyttigt än att sitta vid datorn hade jag tänkt.

Kommentarer

Postat av: Marie

Nu måste du försöka förklara vilka alla är där borta. Vad heter familjen, mamma, pappa och barn?? Ålder?? Låter som det är bra än fast det har ju bara gått ett par dagar.

Kram

2009-08-17 @ 12:08:56
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback