Sova

2009-08-28 @ 01:21:22
Nu har jag precis kommit hem och ska sova. Det blev jobb från 10 imårse till 00:00. Fjorton timmar gott folk! Jag är super trött just nu och ska sova alldeles strax. Imårn börjar jag 9 och jobbar till barnen lägger sig ungefär.

idag har inte vart någon vidare bra dag. Barnen har vart lite små jobbiga på mig till och från men det har ändå fungerat bra. Något som gjorde mig irriterad var till en början när jag satt i parken och pratade med en mamma medans barnen lekte. Hon frågade hur gammal jag var och när jag svarade 18 sa hon att det skulle hon aldrig trott och att hon nog skulle gissat på 15. Skit kul tyckte jag och när hon sen sa att men det är ju bra dock så blev jag nästan bara argare och tänkte att, ja när man kommer upp i din ålder ja! Då kommer jag kanske tycka om det men när man är en tjej på 18 år vill man inte se ut att vara yngre än sin lillebror!
Det var alltså då jag började bli irriterad.

Sen skulle vi in på en affär på vägen hem för jag skulle köpa en ny tändare till mina värmeljus. Då vad jag tvungen att visa leg! Jag skulle ju bara köpa en tändare och för det skulle man vara över 16 år. Kul, tänkte jag. Jätteroligt! Sen var ju min dag förstörd då. Här ska man till att fylla 19 om två veckor och folk tror inte ens att man är över 16!

Nej! Nu ska jag sova. Lång dag imårn också.
Jag hoppas att Jon är hemma i helgen så jag kan få prata lite med honom på msn eller nåt. jag minns dock inte hur han sa, om han skulle vara hemma eller inte. Håller tummarna, saknar honom sååå! <3

Kommentarer

Postat av: Marie

Som sagt. När man fyllt 30+ så skrattar man och längtar efter den tid då folk trodde man var yngre. FÖRLÅT!! NJUT AV DET!!!

Kram

2009-08-28 @ 07:01:20
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Anonym

Sen är det ju engelsmän som säger det också!!!!:):)

2009-08-28 @ 08:23:13

Postat av: maria

...sen är det ju engelsmän som säger det också!!!!!:):)

2009-08-28 @ 08:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback