Tevemys

2009-08-19 @ 22:07:31
Nu sitter jag framför teven och myser efter att ha haft en lyckad dag tillsammans med barnen. Maddie kom vid halv ett och barnen fick lunch, efter det lekte de och jag badade Finn. Det var lite gnäll i början men sen gick det bra.
Till midag gjorde jag wok idag, kyckling med grönsaker och till det blev det ris. Barnen åt även det utan gnäll vilket var bra.
Jag mutade dem lite med jordgubbar efter maten för att de vart så duktiga hela dagen. efter det blev det sagostund i pyjamasarna och sen somnade de snällt utan problem. Härligt att det är så kan jag tycka.
Jag trivs fortfarande lika bra här, det har inte ens gått en vecka jag vet men det är något med familjen som får mig att känna mig trygg.
Det är kanske lite skönt att jag inte flyttat in i mitt rum hos phil. Så långt från tryggheten men ändå kan jag kanske känna att det börjar bli dags snart. Jag tycker att det kan vara bra att få lite eget och få rå om sig själv en stund. Men jag klagar absolut inte. Inte alls, jag tycker det fungerar rätt bra som det är nu också :)
Vi har haft sol idag och jag hoppas på lika bra väder imårn också när vi ska ut och leka på grannens studsmatta och Finn's kompis Danilo kommer hit. Det vore skönt att kunna ta med sig barnen ut en stund :)
Imårn ska jag nog tvätta lite också hade jag tänkt. Dessutom blir det kanske ut och köra för första gången här i England med Sean också. Det är lite spännande och nervöst men det kommer nog gå bra skulle jag tro.
Jag funderar starkt på att gå och ta ett äpple ur kylen. Sean kom in och tuggade på ett nyss och det såg väldigt gott ut måste jag säga. Jag tror det får bli så. Sen blir det kanske sängen snart eftersom alla människor hemma börjar skolan imårn och inte är sociala med mig på msn ikväll. Skriver mer imårn precis som jag lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback