Två veckor

2009-08-02 @ 13:33:56
Imårn rycker Jon in i lumpen och det innebär att ikväll är vår sista kväll tillsammans. Idag sitter jag på golfen till 17 och han är och hoppar fallskärm. Jag hoppas att han får hoppa sina 4 godkända hopp idag så han blir klar med sit cert. Det vore skönt för honom tror jag.
Det känns lite jobbigt att han åker redan imårn. Man har hela tiden pratat om det som att det var hur lång tid kvar som helst. Men nu står vi här och imårn åker  han. Det innebär att jag inte alls vet när vi kommer ses nästa gång. Jag hoppas att han är ledig över jul så vi kan ses då iaf. Och förhoppningsvis kan han komma till mig nåt och jag kanske får åka hem en  gång i höst när barnen har lov. Vi får se hur det blir.
Nästa fredag åker jag, 14.10 lyfter vi från arlanda och sen börjar väl mitt nya liv skulle man kunna säga. Allt kommer förändras och det är väl på både gott och ont.

Just nu sitter jag på golfen och har tråkigt som vanligt, inte är det så mycket folk heller! Men men, det kan vara rätt skönt det också. Egentligen skulle jag vilja åka till Tönsen och träffa Johan och Camilla men det går ju inte. Det är mycket jag vill göra innan jag åker men jag kommer knappt hinna med hälften!
Nu ska jag sätta mig och läsa lite tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback