Utgång

2009-08-30 @ 19:15:25
Igår var jag ut på staden med Samantha. Blev en riktigt lyckad kväll och jag tror jag var hemma igen vid 02.30. alltså 03.30 svensk tid. Kul som tusan hade vi iaf, dansade hela kvällen lång. Lovade daniel att blogga när jag vaknade och jag är ledsen att  det dröjt Daniel. Bättre sent än aldrig? Bilder blir det iaf :)


Jag och min WKD Blue i mitt lilla rum innan avfärden till Staden.



Jag och Samantha på Coyote Wild.


Samantha, en fotograf Samantha kände, Jag och Matthew på Coyote Wild.


Samantha, Snubben, Jag och nån annan snubbe som Matthew Kände, på Coyote Wild.


En till bild på oss på Coyote Wild.


Jag och Samantha igen.

Vi spenderade största delen av kvällen på Coyote Wild denna gång. Bra drag där tycker jag nog :)



Vaknade imårse och bestämmde mig för att träna lite innan jag skulle möta Nicole för att shoppa på stan. Riktigt skönt var det, efter träningen blev det dusch och sen tog jag bilen till Hardinghams där jag mötte Nicole. Vi tog bussen tillsammans in till staden och hade riktigt trevligt faktiskt. Köpte inte så mycket. Letade skor och hittade ett par billiga skitsnygga, givetvis fanns inte min storlek i svart och det sög ju. Blev lite andra fynd dock. Bilder kommer snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback