Väntar på utflykt

2009-08-16 @ 15:14:36
Nu sitter jag och Nicole i soffan hos Lotta och Sean och väntar. Lotta och Sean är i köket och argumenterar om vart de ska handla och vad osv. Jag tyckte att det var bäst att låta dem vara ifred en stund så nu sitter vi här. Jag har visat Nicole lite bilder hemmifrån osv och nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Jag försöker hålla mig ur vägen när de har sina rutiner och bara titta till en början, bara för att det inte ska bli fel eller så. Jag vill ju inte förstöra deras rutiner och jag tror jag får in dem snabbare såhär. Det är mycket som är nytt som sagt och jag känner mig vilsen. Visst saknar jag er därhemma men samtidigt intalar jag mig att det här är rätt. Lotta och Sean är så snälla och jag trivs bra med dem också. De får en att känna sig som en i familjen vilket är viktigt.
Jag skulle skriva med Jon tidigare hade jag tänkt men han hann logga ut innan jag fick en adapter här tyvärr. Jag får väl prata med honom om två veckor då :) det löser sig, lite otur hade jag bara..

Nu ska vi åka på utflykt och äta glass, det ska tydligen vara väldigt god glass enligt sean :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback