Back again

2009-07-03 @ 15:53:39
Nu är jag hemma igen en stund. Igår jobbade jag och idag har vi vart i orbaden och badat.Tråkigt nog började det regna så vi fick åka hem igen. lite sol och bad hann vi med iaf.
Just nu sitter jag hos Joel Nyman i Röste och bloggar. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag längtar till onsdag när jag och Jon åker till Göteborg. Vi hoppas på bättre väder då bara när vi ska på liseberg :D

Det var underbart skönt i Järvsö iaf. Det blev molnigt båda kvällarna men jag vaknade båda mornarna med blå himmel och en glittrande Ljusnan utanför vagnen. Underbart! Härligt att ligga på bryggan och mysa!
Sista dagen skulle vi diska också och det passade jag på att göra i älven i det sköna vattnet. små fiskar hade man krng fötterna hela tiden men sen helt plötsligt ser jag en bra mycket större fisk som simmar bara någon decimeter från benet på mig. Livrädd blev jag och flög upp på bryggan igen och skrek till. Jag är nämligen rädd för fiskar och den där var stor, läskigt stor. Jag tror inte att jag ens fått en så stor fisk på kroken! Vet inte vad det var för sort heller men ful och stor och läskig var den och jag kan lova att den ville äta upp mig! Fya ligen!

Nu ska jag gå och spela lite mario cart med grabbarna, sedan nalkas det film och mys. As najs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback