Göteborg

2009-07-09 @ 17:48:42
Sitter på hotellrummet i Göteborg nu. Har precis kommit hem från Liseberg. Nu ska vi ner på relaxen och sen ska vi ut och äta middag. Hotellet är riktigt fint och vi trivs riktigt bra. Liseberg har vart kul också, vi var där både igår och idag.
Imårn väntar en dag på staden innan vi åker hem till Bollnäs igen. Lite tråkigt på sätt och vis för jag tycker verkligen om Göteborg, det är en härlig stad! Men jag kan inte stanna nu. Men någon gång säger jag bara, någon gång ska jag bo i Göteborg!

Kommentarer

Postat av: Marie

JA, flytta till Göteborg och skaffa en stor lägenhet där familjen Sundgren får plats några gånger per år!!! Älskar också den staden, den vinner lätt över Stockholm!!

Kram

2009-07-10 @ 15:41:30
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback