Harry Potter Maraton

2009-07-05 @ 15:40:47
Igår efter att jag jobbat hämtade älskling mig på jobbet och skjutsade hem mig att hämta nya kläder. Efter det bar det av till Hemköp för att handla snacks, sen till Max där vi köpte mat och sen åkte vi hem för att lägga oss att kolla på Harry Potter. Alla filmerna. Jag såg bara två av de tre vi skulle se igår eftersomjag somnade, men Jon såg klart den tredje också. När vi vaknade idag kollade vi på de andra två kvarstående. Vi har bokat biljetter att se Harry Potter 6 i Gävle nästa vecka så vi tänkte att vi skulle fräscha upp våra minnen lite.
Nu har jag precis kommit ut ur duschen och klätt mig. Snart ska jag bege mig mot golfern för ännu en jobbdag. Otroligt jobbigt jobb det där. Eller inte, men det är betalt därefter också tyvär.
På onsdag åker jag och älskling till Göteborg och Lisseberg! Whohoooo :)
Idag är det också 40 dagar till England, tiden går för fort. Jag vill absolut åka men samtidigt vill jag ha mer tid tillsammans med Jon innan vi ska åka. Jag hoppas att tiden kommer gå lika fort där nere så att det går fort melland e gånger vi ses. På så sätt kanske jag inte kommer hinna sakna honom så mycket? Jag får hitta mycket saker att göra som får tiden att gå fort och mina tankar på annat håll helt enkelt. Tips?

Golfen nu, kom och spela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback