Ledig idag :)

2009-07-14 @ 11:15:19
Idag är jag ledig och har inga planer förrän ikväll när jag ska iväg och dansa. Vad har hänt sedan sist?

Jag och kusinen hann träffas en sväng och prata och umgås vilket var väldigt trevligt. Vi insåg båda två hur svårt det kommer vara att få ihop ännu en träff tillsammans men att vi ska försöka lösa det på bästa sätt. Vi är som syskon hon och jag, vi kan bråka och säga saker och ändå så finns hon kvar. Jag tror att vi har gått igenom för mycket tillsammans för att det ska kunna förstöras så lätt. Det ska mycket till för att vår vänskap ska förstöras. Vi är inte änglar någon av oss och vi gör misstag båda två. Men hon vet att jag alltid finns här för henne iaf och jag vet att hon alltid finns där för mig. Vi är så nära varandra och det har vi alltid varit. Det spelar ingen roll om det går månader mellan dess att vi ses, vi är lika nära ändå. Det känns skönt att veta att jag alltid har henne. Visst är hon svår att få tag på ibland men det finns anledningar till det, hon är rätt upptagen av sig med träningar och läger. Det är väl kanske något som jag inte tänker på ibland och det är då jag kan bli lite irriterad. Men det rinner av mig ganska fort. Vi är uppväxt som syskon och vi kan ha våra duster som syskon också, och på något sätt känns det ganska skönt att det är så. Det ger en viss trygghet.
Älskar dig Tine! <3

Vi funderade också på att ordna med en fest i hennes stuga. Det vore mys men det är som sagt svårt att hitta dagar som passar oss båda. Det är trots allt inte lång tid tills jag åker, men vi får jobba på saken och se om det går att lösa.

Förutom detta har jag bara jobbat igår eftermiddag, och så var jag på stan igår och åt lunch med Linnéa. Det var väldigt trevligt och vi pratade om att hon borde hälsa på mig i England och det ville hon göra tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback