Nattuggla

2009-07-12 @ 00:06:16
Sitter här och känner mig så otroligt duktig. Idag har jag städat på mitt rum. Det är visserligen inte klart än men det är en bra bit på vägen. Och nu är det inte så att jag städar lite genom att damma, dammsuga och torka golvet. Nej ni, nu städas det på riktigt. Saker slängs och packas bort och det ena med det andra vill jag lova.
Jag har lovat mamma att det ska vara bortplockat och fint här på mitt rum när jag åker till england sen. Jag tänkte också att det var lika bra att få det gjort eftersom jag inte kommer vilja ägna mina sista dagar i Sverige städandes. Jag tar lite dag för dag nu och har börjat fundera på vad jag ska packa ner och inte liksom. Har gjort en hylla i garderoben till en englands hylla där jag lägger kläder som jag vill ha med, allt för att underlätta sen när det ska tvättas och packas närmare. Har också funderat på vad jag vill ha med och skrivit en lista på prylar jag vill ha med mig. Det är faktiskt rätt roligt och spännande. Det visar hur långt jag faktiskt är på vägen nu och att det inte är långt kvar till jag åker. 33 dagar för att vara exakt nu när klockan slagit tolv.
Ska önska mig ett par jeans av moster innan jag åker så att jag har med mig 2 par snygga jeans när jag ska åka. Även om jag kan köpa där är det skönt att veta att man har grunden med sig redan.

Nu ska jag nog ta och sova, imårn kommer förhoppningsvis Tine på besök med Åsa. Kan bli mycket trevligt. Eftermiddagen sen kommer att spenderas på minigolfen som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback