Staden väntar

2009-07-06 @ 14:51:06
Nu ska jag till att klä mig och åka ner till staden och sedan väntar ett jobb pass på fem timmar på golfen. Päron och lillebror har åkt mot huvudstaden för att shoppa hockeysaker och leta resväska till mig som jag kan ha till England när jag åker dit, vilket ju faktiskt är snart. Hoppas att de hittar någon färgglad rolig väska till mig :)
På staden ska jag in och kolla vad det kostar med puder till håret som jag tycker är så bra. funderar på att köpa sånt faktiskt. Det är riktigt bra måste jag säga. ska gå och kolla vad det kostar bara :) En sak till jag önskar mig är en volymtång, en liten sån finns det på änglahår som jag gärna skulle vilja ha. Ska se vad den kostar och så bara. Mycket jag vill ha känner jag :p

Nu ska jag ta och klä mig och ge pojkvännen lite uppmärksamhet så han slutar bita mig.. see yah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback