Åh, vilken värme!

2009-06-27 @ 17:42:06
Idag har det vart så otroligt varmt ute. När jag kom hem från Jon visade termometern på 35 grader ute. Helt sjukt varmt. Åkte ner på golfen och umgicks lite med grabbarna där, i brist på andra idéer och planer. Mamma och pappa blir kvar i järvsö till imårn och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska laga någon mat till ikväll men jag har lite dåligt med idéer till det. Kanske blir pommes, bea och någonting till. Låter jävligt gott faktiskt. Skulle vilja göra svampstuvning också men det äter inte brorsan så då måste jag göra bea också till honom. Ska se hur vi gör när han har klippt klart gräsmattan.
Kanske ska äta ute? hmm.. Majskolvar vore också gott..

Jon är och grillar med några kompisar så jag är helt ensam ikväll. vet inte vad jag ska göra riktigt. Vore kul att träffa Persson eller Yohanna eller Moa, spela kubb eller nåt sånt. Ska se om någon av dom svarar så man slipper sitta ensam och dega hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback