Balen

2009-06-09 @ 15:11:12
Jag lovade att lägga upp bilder från balen så här kommer några :)




Här är när jag kommer direkt från frisören.




När jag klätt på mig klänningen




En till med klänningen på hemma hos mormor



På väg in i stefans bil för att bege sig mot Scandic




Här anlände jag till Scandic



Vi tog en bild ute även om det regnade

Det var bilderna från Balen.

Idag fick jag återigen höra att jag var lik Helena Bergström i vissa vinklar och med vissa miner. Det har jag hört länge och den första som nämde det var Marie, efter det hör jag det ofta men jag vet inte om jag tycker själv att vi är så lika.

Ikväll ska jag åka med Jon till Nor, ska åka dit så jag möter honom i Arbrå och åka med honom sista biten. Ska bli så kul för förra gången fick jag dansa jättemycket.

Imårn är det ingen skola men vi ska spela kubb med klassen och sen ska de få spela minigolf för halva priset när jag jobbar. Jag jobbar mellan 17 och 22 för er som vill komma och spela.

Sen tänkte jag skriva lite reklam här och det är att den 29/6 har jag ordnat en familjekväll på golfen och alla barn bjuds på korv. (Man är givetvis välkommen utan barn också). Det kostar lika mycket som

Kommentarer

Postat av: Marie

Wow vad vacker du var!!!

Kram

2009-06-09 @ 21:14:21
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Cilla

Men va fin du var!!!!Håller med att du är fruktansvärt lik helena bergström.Ha det gott./Cilla

2009-06-11 @ 08:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback