God morgon

2009-06-01 @ 10:19:42
Idag är det fint väder igen och jag har inga lektioner i skolan. Superskönt! Jag sov hos Jon inatt och cyklade hem när jag vaknat idag. Sitter framför teven och myser nu och ska åka med pappa för att lämna in bilen på lagning när han vaknar sjuklingen. Kvällen kommer att spenderas på minigolfbanan, troligen också då framför teven ska ni se, eller ute i solen då så länge den är framme.
Imårn ska jag fixa mina naglar!! Hoppas det blir fint bara men det tror jag nog att det blir. Efter det ska vi försöka ta oss till Nor och dansa lite. Ska försöka låta bli att bryta någon nagel då, kan bli jobbgt om jag gör det.

Allt bara försvinner för mig, klänningen och igår också teet som jag skulle ge till Jons mamma. Tråkigt och jag förstår inte vart allt tar vägen. Skulle vilja leta det nu men mitt rum är så sjukt varmt så det orkar jag inte. Har slagit upp fönstret och startat fläkten så jag hoppas att det blir svalare snart. Får leta ikväll efter jobbet annars.. Tråkigt iaf och jag har verkligen ingen aning om vart det försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback