Golfen

2009-06-24 @ 14:35:50
Sitter på golfen nu och var just in på facebook. Det händer väldigt sällan men nu hände det. Med det fina vädret och bilder på klasskompisar så kom jag att tänka på Turkiet resan och då hittade jag också några bilder därifrån som jag tänkte att jag skulle lägga upp. Från våra galna kvällar skulle man kunna säga ;)


Linda, jag och Skellefteå brudarna på vårt hotell.


Simone, Linda och jag redo för utgång


En galen kväll på Nattklubben "The Doors" i Alanya.


Mys på hotellet


På väg någonstans, minns inte vart riktigt.


Dans på borden på "The Doors". Erika, Jag och Simone.


Party ;)


Linda, Jag och Simone


Brudarna


Jag och två skellefteå brudar ;)

Var bara tvungen att lägga ut dem, shit vad roligt vi hade!! Vill åka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback