Göra stán

2009-06-25 @ 10:25:04
För det är väl så man säger?
Idag ska jag ta bilen och åka till farmor för att hjälpa henne skaffa nå hjälpmedel av något slag och sen ska jag ner på banken för att fixa lite. Tänkte passa på att titta lite på sista minuten resor då också, får se om det är så att man har råd att åka på en sån med Jon innan vi ska skiljas åt nu i augusti. Jag hoppas det för jag tror att det skulle vara skönt att åka bort ett tag och bara få rå om varandra lite. Det kan behövas i ett förhållande har jag märkt.
Såg också att Harry Potter har premiär nu i Juli och den bara måste man ju se! Jag ska lätt se den, jag har sett alla andra på bio och jag ska absolut se den här också!
Inget jobb idag  men jag ska fixa lite andra saker som sagt så jag kommer hålla igång hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback