Köpt skor

2009-06-01 @ 14:29:59

Idag har jag köpt nya skor också, gladiator sandaler. Jag som inte alls tyckte om den modellen förut och tyckte kanske inte heller att de var snyggast i världen. Nu i värmen lånade jag mammas och insåg hur sköna de vaktiskt var. Dessutom såg jag när vi var i Turkiet att nästan alla tjejer hade dem och att de använde dem både på dagen och på kvällen på klubbarna. Smart köp tänkte jag och var förtfarande anti fram tills igår när jag provade mammas.
Smidigt med små fötter också så man kan hitta skor både på vuxen och på barn, dessa skor är faktiskt från barnavdelningen men lika sköna ändå. Och ganska billiga också dessutom.

 


Riktigt nöjd med mitt köp faktiskt för de är ruskigt sköna!


Kommentarer

Postat av: Marie

Såna vill jag också ha. Var har du köpt dom??

Kram

2009-06-01 @ 22:04:06
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback