Morning People!

2009-06-23 @ 09:59:44

Nu har lilla jag också vaknat, har bara sovit bort lite av dagen idag och inte alls så mycket som jag brukar kunna göra. Idag har jag inga planer riktigt faktiskt, tänker nog cykla hem, på med bikini och ut i solen! Senare ikväll har jag planer därimot, det är ju tisdag så det blir nor för mig och älsklingen. Ska se om man kan lura med sig Moa ikväll också.
Vad har hänt sedan sist?
en hel del ska jag säga. Vart till gävle över midsommar och det var trevligt faktiskt. Det är ju så att vi var till Jons gamla klasskompis Maja tillsammans med 13 till från hans gamla klass. Det var trevligt och jag tyckte att jag klarade mig ganska bra ändå, det är ju lite svårt att komma in i ett gäng som har så mycket gemensamt och så mycket att prata om och så sitter man där och fattar ingenting. Jag förstår verkligen inte vad de pratar om när de pratar om sina flygplans upplevelser och allt sånt där. Det är inte det lättaste ska jag säga. Men det är ändå lite intressant och jag lär mig ju av att lyssna. Vi var bara fyra tjejer där och den ena åkte hem på lördagen och då blev jag ensam kvar med Maja och Maria, det gick rätt bra ändå. Jag kommer rätt bra överänns med Maria, Maja är lite svår kan jag tycka. Hon gillar nog inte riktigt mig egentligen men det funkade iaf, jag var trevlig och ödmjuk och så så det funkade bra :) Det var ju kul att man blev medbjuden iaf :)
Satt och jobbade på golfen igår och där hände inte så mycket alls faktiskt. Kom lite mer folk då än vad det har gjort hittills när jag suttit, har ju alltid fått dåligt väder när jag jobbat. Men nu var det sol gott folk, trevligt!
Nästa vecka jobbar jon sin sista dag på Fortum också, på måndag och sen är han ledig hela Juli. Ska se om det går att ordna med våra planer som vi haft. Vill till Lisseberg och till Stockholm. Skickade därför ett sms till Camilla nyss och kollade om de fanns plats för två Bollnäsbor i planeringen för sommaren och det trodde hon, även om hon jobbade väldigt mycket nu. Hon skulle ringa mig ikväll så fick vi se då hur det går att lösa. Hoppas på en tur ner dit, ska se om jag och Jon ska lura med oss mormor ner denna gången också så hon får åka till Hugo. Jag tror hon skulle tycka att det var roligt men vi får väl se nu när det är sommar och så, hon kanske vill vara i stugan liksom.
Annars är det inte mycket som har hänt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback